RETOURNEREN
Wanneer u niet tevreden bent over het bestelde product, kunt u het product als volgt retourneren:
Let op! Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet geretourneerd worden.
- Retourneren kan tot 14 dagen vanaf het bezorgmoment
- Meld de retourzending van te voren via info@kusTOM.nl
- Download hier het retourformulier
- Stuur het artikel inclusief ingevuld formulier in de originele verpakking
- Verstuur het voldoende gefrankeerd naar het retouradres
- Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt/beschadigd kunnen wij helaas niet crediteren
- Zodra wij de retourzending hebben ontvangen sturen wij een bevestiging per mail. Na goedkeuring van de retourzending storten wij binnen 14 werkdagen het bedrag terug op uw rekening
- De retourkosten zijn voor eigen rekening.
WAT MOET IK DOEN ALS MIJN ARTIKEL IS BESCHADIGD OF VERKEERD GELEVERD?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens de transport te voorkomen. Ik wil u vragen om het product na ontvangst zelf nog een keer goed na te kijken. Zijn er toch beschadigingen of is er iets wat niet klopt? Laat dit dan binnen 5 dagen na ontvangst weten via info@kusTOM.nl. Je kunt dan kostenloos je beschadigde artikelen retourneren. Mocht er na een termijn van 5 dagen iets met het product zijn, dan zijn eventuele kosten voor eigen rekening. Kijk dus meteen goed je product na! Beschadigingen waarvan overduidelijk is dat deze door gebruiker zelf zijn gemaakt, zijn ook binnen 5 dagen vanzelfsprekend voor uw eigen rekening.
KusTOM
Akkermolenweg 19
4881 BL Zundert